czwartek, 22 sierpnia 2013

O.N.A

Dzisiaj na TVP Kultura obejrzałam concert O.N.A t.r.i.p. Oczywiście widziałam go już wiele razy a płytę znam doskonale. Za każdym razem jendak, kiedy wracam pamięcią (i uchem) do polskiej muzyki z lat 90-tych
(a przynajmniej do jej części), nachodzą mnie wspomnienia i przemyślenia. Z tęsknotą wsłuchuję się w profesjonalnie brzmiące dźwięki klawiszy, gitarowe riffy, szaleńswa perkusistów i teksty, które- choć nie zawsze trafiały w moje przekonania, stanowiły kawałek sztuki.
Z nostalgia wracam do momentów, kiedy kupioną płytę (kasetę;)) słuchało sie po kilkaset razy (od początku do końca:)) i znało sie na pamięć wszystkie taksty i melodie. Agnieszka Chylińska- jeden znajlepszych polskich głosów, Grzegorz Skawiński- grał niesamowicie (wyglądał też nieco inaczej;)) i świetna płyta t.r.i.p dzisiaj umilają mój dzień:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz